donderdag 7 mei 2015

Wat een leuke reacties

Wat heb ik de laatste dagen toch leuke reacties gekregen over mijn touwtjes vest. Mijn dochter is er zelf ook blij mee. Heel erg bedankt voor al de complimenten en lieve berichtjes. Wat heb ik toch een leuke hobby




Vandaag heb ik nog een vestje afgemaakt. Het garen komt uit de zelfde collectie als wat ik gebruikt heb bij het touwtjes vestje. Heerlijke zoete kleurtjes zijn dit. 


Ik had nog wat verloopgaren over en een naakt popje liggen. 1 + 1= een popje met een jurk.
 

 
Het popje is een eigen ontwerp. Ik vind popjes met lange armen en benen zo grappig. Mijn dochters vinden zo ook erg leuk om mee te spelen. Omdat ze niet zo dik en zwaar zijn passen ze makkelijk in kinderhandjes.
 
Ik wens jullie een hele fijne avond
 
en tot snel weer
 
 
 
 




 

11 opmerkingen:

  1. Het popje lijkt me erg leuk om te maken! Als je het patroon ooit online zou zetten zou ik en waarschijnlijk veel anderen daar heel blij mee zijn. Het is echt zo schattig ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar zullen je kinderen blij mee zijn, zo,n mooie jurk voor die leuke pop!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daar zullen je kinderen blij mee zijn, zo,n mooie jurk voor die leuke pop!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Daar zullen je kinderen blij mee zijn, zo,n mooie jurk voor die leuke pop!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook deze is weer prachtig, heerlijke kleurtjes!
    Greetzz MG

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi, thnx. Ik heb je link gepind, dus hij gaat www

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooi, thnx. Ik heb je link gepind, dus hij gaat www

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mooi, thnx. Ik heb je link gepind, dus hij gaat www

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gorgeous!! ♥ So happy colors, looks really great. Have a nice Sunday! Greetings from your new follower Nata (sorry, I have problems with my blog roll at the moment, but I'm following you with Inoreader now :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw deze is ook prachtig gedaan en mooie kleuren 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi! Ik bevind het zo een prachtig vest! Ik probeerde het na te maken maar het lukt me niet. Heb je er een patroon van? Voor deze vind ik echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen